"" Purple Area: Mitt hem med i engelsk inredningsbok

torsdag, februari 04, 2016

Mitt hem med i engelsk inredningsbok

Idag fick jag en glad överraskning, Nikis nya bok låg i brevlådan. Niki som är engelska men bor i Malmö skriver bloggen My Scandinavian Home som är en riktigt stor blogg i England. Niki var med ett team hemma hos oss för nästan ett år sedan och fotograferade vårt hem. Boken heter "Modern Pastoral - Bring the tranquility of nature into your home" och visar hem över hela världen i en modern men lantlig stil med mycket naturelement. Så nu ska jag sätta mig ner och njuta av den, härligt!

Det går att vinna ett ex av boken här!






















































Foto - jag har fotograferat av boken och satt ihop de två bilderna.

3 kommentarer:

Drömgården sa...

Men så roligt att bläddra i en bok och se bilder från det egna hemmet! :)
/Kitty

purple area sa...

Kitty, det är verkligen något speciellt att se sitt hem i en bok. En märklig känsla, men också väldigt kul!

/Susann

Mushiii sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...