"" Purple Area: Idag, dags för Formex

torsdag, januari 17, 2013

Idag, dags för Formex

Idag har jag gått upp en grymt okristlig tid, nämligen 04.00 för att ta första flyget till Stockholm och Formex. Att det blir så tidigt är för att hinna till pressfrukosten. Alltid spännande att se vad de nu hittat på. Säsongens tema är Fresh och det är tänkt att visa en ny, modern och ljus känsla.

- Fresh - Det är enkelhet med ett designstarkt uttryck och ett tema som speglar både naturens nystart och vårt behov av omstart efter en lång vinter, skriver Chicie Lindgren på mynewsdesk. 


























Pressbild från Formex

3 kommentarer:

Linda sa...

I morse på pressfrukosten så satt jag precis bevid dig. Du lånade min sittpuff för att ha din väska på. Jag funderade länge var jag kände igen dig ifrån. Och nu...så kom jag ju på det:) Du skriver ju på en av mina favoritbloggar:) Hade poletten trillat ner några timmar tidigare hade jag gärna presenterat mig och sagt personligen att jag gillar din blogg:) Har följt den i flera år även om jag kanske är dålig på att kommentera :)

/ Linda

Anonym sa...

Jättefint porslin, vad är det för serie och tillverkare?

/Sophia

purple area sa...

Linda, aha, vad kul, det visste jag inte. Jag brukar gå in på er blogg också ibland. Ha ha ja väskan ja det var för att liksom paxa den lilla yta där var kvar till Charlotte (på Hemmariket). Det blir ju ofta väldigt många man känner igen men inte riktigt kan placera. Kul att du gillar bloggen!

Sophia, porslin, ja de sa de på presskonferensen men jag har glömt bort det. Återkommer när jag kommer på det.

Trevlig söndag!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...