"" Purple Area: Grått, grått, grått...

onsdag, februari 08, 2012

Grått, grått, grått...

Nu får ni ursäkta alla som älskar färg. För nu kommer det bara mer grått. Jag gillar grått så är det med det och den här lite rustika stilen med mycket trä och industridetaljer är något jag fått på huvudet just nu. Gillar också de friska lite limegröna växterna till.


More grey, just love grey at the moment. Or maybe always. The grey with wooden details and a hint of industrial together with fresh lime colored flowers and green leafs.

6 kommentarer:

Rut och Signe sa...

Helt ok för min del. Supersnyggt!

Ha det gott, Marie

Proforma - Irene sa...

Men visst är det fint! Jag gillar också det!

Skumpa och Spaljé sa...

Så snyggt...
Helena.

Marthina, Holmbytorp sa...

Grått är vackert! Jag håller på att putsa väggar hemma - funderar på att lämna vissa delar i grått istället för att vitmåla. Kram, Marthina

Kanel & Cayenne sa...

Färg i all ära, men detta är SNYGGT! Som sagt, riktigt fint med inslag av grönt och vitt. Kram /Nellie

Lovisa Wallin sa...

Jag älskar grått! det passar till det mesta och blir riktigt sofistikerat :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...